Sunday 3 January 2010

Weekend reflection, or self-portrait as a nordic walker

Lois asked to visit Newton Daily Photo blog. Well, I've visited this blog, and decided to add some 'reflection'. But, what reflection? I've already posted a reflection...
This photo I took today, on my walk. Some weeks ago my friend asked me, why there are only a few my new photos in internet. I answered: 1) I have smaller and smaller place on my Picassa (well, I can use also Photobucket and Fotosik...), 2) it is not so easy, to go with poles and take a photos :)

5 comments:

  1. I am glad you liked the Carolina Wren photograph on My Birds Blog.

    I also like your post today with the explanation of the reflection. Nice picture.

    ReplyDelete
  2. That is a fabulous shot! Thanks for the link to my blog. I really like your pictures.

    ReplyDelete
  3. Rzeczywiście, chyba nie jest łatwo pogodzić nordic walking z fotografowaniem, mnie zimową robienie zdjęć w ogóle przychodzi trudniej, bo najczęściej strasznie marznę i muszę chodzić szybkim marszem - a jak się już zatrzymam, żeby zrobić zdjęcie, tzn. wyjąć aparat, zdjąć rękawiczki, ustawić sobie wszystko... brrrrrrr ;)
    Nordic walking od dawna mnie kusi...

    ReplyDelete
  4. Ado:
    Muszę powiedzieć, że choć akurat wczoraj zapomniałem o rękawiczkach na spacerze (może nawet widać na zdjęciu), to jednak trafiało mi się robić już zdjęcia bez ich zdjęcia, z kijkami w ręku : )

    ReplyDelete
  5. o Nordic Walking! :) muszę spróbować zimą bo zazwyczaj latem chodziłam :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete

Blog Widget by LinkWithin